Kennel Engsboda

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Tina Engström - 22 juli 2011 20:41

Har ju bestämt att byta leverantör av min Hemsida. I fortsättningen händer all uppdatering där, http://www.123minsida.se/engsboda, sidan kommer att heta engsboda.se, men jag måste "få loss" namnet först    I "Datavärlden" är inget lätt , tyvär   

Mina Bloggar ligger iallafall där nu    Är lycklig som ett barn att kunna "fixa sidor" själv, hav tååååålamod, jag lär mej mer o mer.......   


Senaste veckorna har en hel del energi gått åt till vår årliga "Flatfestival" i Östra sektionen. En kul helg som innehåller både WT,Utst och Lydnad. Det krävs en del folk för att få det att funka, mitt i semestertider. TACK till  Östras Styrelse som engagerar sig såååå bra !! Det ska bli Jättekul!!


I min egen Flock är det nu "tajm" för Triss igen i EKL B-prov. I hela hennes karriär, har jag haft " lite problem"  med hennes dubblar på vtn. Har naturligtvis "kamoflerat" det bra, men under försommaren har jag lagt extra tid på detta. Det har nu funkat bra, och jag hoppas på att hon är "min Triss" på söndag i Norberg"    

Annars på min "fritid", trimmar vi alla tävlingglada Engsbodare inför FF och FM!!

Har några som tyvär löper på FF, men då är de ju klara till FM. Är egentligen mest orolig för att Farin börjar löpa inför FM, GUD FÖRBJUDE !! 

Om allt vore som jag önskade så kunde man styra det hela lite mer, men därav mitt envisa "sparande" av hanar !


KRAM på er alla! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards