Kennel Engsboda

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Tina Engström - 19 november 2009 17:28

I måndags styrde jag kosan mot Mariestad med Tuva för ett kärleksmöte med Zlatan Kyss

Väl framme släppte jag in Tuva på tomten och sedan släppte Anette ut "prinsen", ja det tog nog inte ens 5 min innan de "satt ihop". Hoppsan vilken "Häradsbetäckare" , här behövdes inget förspel minsann Tungan ute


  

 De satt väl ihop 15-20min...........

  

....sen bad Zlatan om ursäkt, för att han kanske glömt att pussas lite först Flört


Tuva fick hoppa in i bilen igen, medans jag blev väl omhändertagen av Anette och Håkan, Zlatans matte o husse.

Stort TACK för en god middag och er gästvänlighet. Jag bodde sedan över natten på Vandrarhemmet och ägnade nästa fm åt att besöka Mariestads BK för lite träning av Triss o Camille, som åkte med som sällskap. Vid lunch återvände jag med Tuva för en parning till, det gick, om möjligt, ännu fortare den här gången Skrattande


Vilken kille, jag fick nu chansen att lära känna honom lite mer och se honom "live", han infriade alla mina förväntningar och nu hoppas vi på många fina o duktiga valpar med stora tassar Tungan ute 


  

                                    Zlatan, SVCH Comics Blue Score

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards