Kennel Engsboda

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Tina Engström - 11 augusti 2008 18:11





Min älskade prins, "Bingo Berra Bus", finns nu i hundhimlen. Han snubblade  illa i ett dike igår kväll, kunde sedan inte stå på ett framben, efter röntgen idag tog jag det tuffa beslutet att låta honom somna in.Det är med tårarna rinnande jag skriver dessa rader.

 Mitt lilla Charmtroll ,som av en slump kom in i mitt liv , jag fick förtroendet att förvalta denna "singelvalp" och det är något jag aldrig ångrat.

Bingo charmade allt och alla, svansade runt och höll alltid något i munnen.

Han älskade barn, särskilt Sara, som tidigt tog honom till sitt hjärta.

Han försökte alltid göra sitt bästa tillsammans med mej i arbetet och vi tog oss en bra bit upp i klasserna. Senaste åren har han bara fått göra det bästa han visste, apportera på "riktigt".

Det känns skönt iallafall att han fått så fina och duktiga barn, som kan föra hans ande vidare. Jag är oerhört glad för mina egna Tricolorer och för att jag har Triss kvar härhemma.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards