Kennel Engsboda

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Tina Engström - 11 juli 2008 00:50

I tisdags kom min syster Eva med dotter Ida  hit på besök. Hon är helt underbar med hundarna, styr och ställer som den bäste hundtränare, sedan blir det lite tid för "gos" också :-)

Ida & Elvis

På Torsdagen var det dags för valpträff 4 med "Jeansen", vi ligger i "hårdträning inför Högbo Utställningen, här ser ni lite resultat av den.

Lotta & Trixa

Eva & Archie

Lotta & Wilma

Lisbeth & Lewis

Michael & Chip

Lite annat hann vi med också, kontakt , inkallning och passivitet lägger vi den mesta tiden på just nu.


Själv har jag fått hem Pussel, som efter 2 års vila ska få chansen att visa vad hon kan jaktligt igen, hon har ju en 2a i EKL sedan tidigare, men nu siktar vi högre. Härligt att se att hon kommer ihåg så mycket, trots lång vila ifrån träning.

Sedan har jag mina tidigare "barn" Celine och Tuva här på besök, medans mattarna roar sig i Utlandet.Fullt hus med andra ord.


Till helgen ska jag och Yra, tillsammans med Anna Q m Rut & Kry och Cecilia m Melvin vara med i Skärgårdscupen i Nynäshamn. En Lydnadstävling för Lag och Individuellt, det ska bli jättekul !!!

Vi hoppas på "lagom" bra väder :-)






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards