Kennel Engsboda

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Tina Engström - 24 november 2008 16:49

Hejsvejs!

I helgen har vi varit på valpträff i Vedum. Jättekul att se så många av "barnen", 4 grabbar och 2 tjejer var med! Vill ni se bilder får ni kolla på Bez Amis sida, jag hade fullt upp, men Bittan fotade en del.Stort Tack till Bittan & Bert för er gästfrihet och det blir väl Göteborg nu för "snygg Gibbs"  ?!!!

Tack också till alla valpköpare som kom och visade upp sina sötnosar !


Jag tycker om snö, men det behöver väl inte komma så mycket på en gång !??? Här blev det stopp när jag kom hem från jobbet i morse :-(


Medan vi väntade på att plogbilen skulle komma tog vi en promenad

i snövädret!

                               Yra & Mascot

                                         Triss

                   Tango

                          " Snöbolls Julia"

                                 Mascot

Jag har nu skottat i flera timmar och änligen fått upp bilen till Carporten, det ska dock fortsätta att snöa...............:-(

 ÖBK får vara ikväll, vi tränar inomhus :-)


                               





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards